25. 8. 2015

to-do list | change is coming

V poslednom čase som si dala strašne veľa záväzkov. Mala som vysoké ciele, no ako sa ukázalo, vôbec to nieje ľahké. Buď sa niečo pokazí, alebo to pokazím sama. Preto si dnes chcem napísať také menšie a väčšie ciele, ktoré by som chcela do budúcna splniť, alebo sa k nim aspoň priblížiť. Nemusíte to ani čítať, ak vás takéto typy článkov nebavia, no aspoň si v tom urobím poriadok.

- utrácať menej peňazí na nepotrebné veci



- nepozerať seriál celý deň  /haha/




- robiť viac pre svoje zdravie 



- čítať viac kníh v angličtine



- zachovať si chladnú hlavu



- mať väčší poriadok vo veciach



- vstávať skôr, pretože škola sa blíži



- čítať menej kníh, pretože škola sa blíži


 


- konečne reklamovať tie tenisky !

- tráviť viac času s ľuďmi, s ktorými sa ten čas tráviť oplatí



- jesť menej sladkostí (!) a nezabúdať na raňajky
- byť k ľuďom milšia, aj k tým ku ktorým sa milý byť nedá

berte to s rezervou hh


- vážne začať šetriť 





Samozrejme, že ich je oveľa viac no tieto sú také, čo ma napadli hneď ako prvé a ak si na niečo dôležité spomeniem, určite to tu dopíšem. Budem sa zo všetkých síl snažiť splniť tieto úlohy, niektoré ľahšie, niektoré náročnejšie, ale verím, že sa mi to podarí!
Môžte mi do komentára dať vedieť, či sa v nejakom bode nájdete a čo si o takomto predsavzatí myslíte.

rada si prečítam vaše blogy:)

12 komentárov:

  1. Veľmi pekný článok! Ja by som tiež chcela jesť menej sladkostí haha...
    Domi Lap

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďaakujem:) ja sa už snažím zvykať si na menej sladkostí, no som zvedavá ako dlho vydržím!:D

      Odstrániť
  2. Skoro se vším se ztotožňuju:D Šetřit, jíst míň sladkého, uklízet si.... až na ty knížky, to mám naopak.:D
    http://vybornej.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lol asi by sme sa mali vziať lebo všetko patrí ku mne z toho už si polovicu z toho hovorím tak rok že to budem robiť (hah) ale nedarí sa -_-

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vo veľa veciach s tebou súhlasím :D hlavne jesť menej sladké, čítať viac v angličtine a byť k ľuďom milšia :D ale veľmi sa mi nedarí._.
    www.houseoftheweirdness.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hah, tak držím prsty, aby si to dokázala:) aj keď sladké láka a ľudia sú takí akí sú.. :D

      Odstrániť
  5. uff, prajem good luck. ja si aj plánujem aj hovno vychádza. takže už viac neplánujem čo chcem zmeniť. zmena príde sama keď to najmenej čakáš. samozrejme niekedy treba prisipeť, napr čo sa týka toho zdravšieho žitia; inak názory o raňajkách sa všade rozchádzajú, tak si radšej daj pravidlo jesť aspoň 5 krát za deň a menej,, dlho to trvá na privyknutie ale v konečnom dôsledku to má lepší účinok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, hah tá druhá veta v tej sa vidím! ale nie, tiež to s týmto listom nemyslím tak, že si to tu teraz napíšem a bum na druhý deň som nový človek. za prvé by mi to vydržalo maximálne ten jeden deň a za druhé je to skoro nemožné. aj ja som čítala strašne veľa vecí o tých raňajkách a zatiaľ mi celkom vychádzajú, každopádne ďakujem za radu:)

      Odstrániť
  6. Číst méně knih, protože škola se blíží :D Jetsli tohle zvládneš, máš můj obdiv. Popravdě to bych opravdu nedokázala, já čtu i o přestávkách ve škole :D
    - mujcreativelifenaruby,blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Byť milý k ľuďom, ku ktorým sa milý byť nedá je dosť veľká výzva... Niekedy sa to ozaj že nedá.. :-D

    OdpovedaťOdstrániť